Portalul catre Lumi


Iata, cum putem, sfidand orice reguli logice impuse de soctietate, sa traim sute de experiente, sa trecem prin tot atatea situatii reale de viata, poate unele chiar mai crunte decat ne putem imagina. O carte poate reprezenta portalul catre mii de lumi straine, inca neexplorate care ne vor rezerva infinite suprize menite sa ne aduca un strop de intelepciune, ratiune si intelegere pentru adevaratele confruntari pamantene. Mi-am dorit si inca imi doresc sa pot ajunge in Univers. Universul ofera cea mai ampla perspectiva. Dar pana acolo mai avem drum lung si anevoios asa ca o sa folosim cartile in acest scop. Vi s-a intamplat sa aveti o parere inradacinata despre un anumit subiect, pe care nimeni si nimic nu v-ar fi putut-o schimba vreodata si ati intalnit brusc cartea care a facut-o? O carte detine puterea nemasurata de a te purta deasupra tuturor faptelor si lucrurilor si de a-ti arata totul fara invelisuri stralucitoare, scopul fiind de a-ti forma o parere obicectiva. In timp am citit carti despre persoane cu alta orientare sexuala decat cea majoritara, carti despre femei abuzate de sortitii lor, carti despre copii de rasa neagra care au avut de suferit toata viata lor din cauza simplei culori a pielii lor. Am invatat ca aparentele nu sunt intotdeauna un ghid de orientare, am invatat ca diferentele culturale si etnice nu reprezinta trasatura definitorie a individului. Cititi carti care va ofera cea mai ampla perspectiva a tuturor lucrurilor, carti care va inalta si va formeaza o opinie proprie adecvata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu